måndag 30 augusti 2010

Jävla brandvägg!

Sa hon på ett fint och moget sätt. Brandväggen som Dagg har installerat i Blanka Svarten har alltså ballat ur, så det går inte att surfa på Svarten. Jag vägrar sufra på mitt gamla stationära fanstyg, så nu sitter jag vid Daggs dator. Men eftersom jag inte fattar hur han sparar bilderna i sin dator, så törs jag inte föra över bilder när jag sitter vid hans dator. Därför får ni inte se bilden av Skvirm när han går/gick sin första dag på förskolan Borgen idag!

Ja, vi har bytt förskola igen. Det är en av anledningarna till bloggtorkan. Jag hade skrivit ner hela historien så fint, men så hängde sig min gamla stationära sugkukdator, och så har jag inte orkat dra alltihop igen. Ska försöka göra det imorgon! Nu: lägga mig och läsa Snuskserien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar