onsdag 28 april 2010

Presentation del 2

Japp. Shoot. Jag tycker om att googla på bilder av gamla sjukhus, typ Norrtull, Beckis och Mörby Lasarett. Jag vet inte varför det är så fascinerande. Jag tycker också om min katt, att läsa böcker och att se BRA filmer. Men det är så sällan jag ser bra filmer nu för tiden, så jag ser mest om såna jag redan har sett.
Jag tycker inte om krig, mördare, våldtäktsmän och lever. (citat ur vilken Mina Vänner-bok som helst) Jag tycker inte heller om elaka jävlar som mest anser att barn ska synas och inte höras. Hallå, de är små människor som inte vet hur någonting fungerar! Vad jag anser om föräldrar som inte älskar sina barn.. det vill ni inte veta. Usch, vad sur jag låter. Nu ska jag sluta gnälla och sova istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar