torsdag 22 april 2010

Små, små odjur...

2½-åringar kan vara såna små odjur ibland. Först säger de åt föräldrarna att gå ut ur rummet, för de ska sova. När jag och Dagg så går ut ur rummet blir han arg för det och så håller det på sådär.
Jaja. Nu: kolla om jag har skött mig idag:
Läsa klart exjobbet - check. Och vi kan använda det! Vi kan lära oss av deras litteratursökning!
Plugga hjärtsvikt - check. Imorgon: kardiomyopatier.
Fixa diverse jobbgrejor - halvcheck. Har glömt clearingnumret.
Äta lunch - check. Middag också.
Hämta barn - check, uppenbarligen...
Lokalisera soltorkade tomater (kan finnas i mammas och pappas kylskåp) - oh yes. Check.
Kolla Veckans Skiss och sura för att jag inte har tid eller råd att scrappa så mycket jag vill - indeed! Fetcheck!
Hitta det där röda nystanet så mormor kan laga min vante (eventuellt laga vanten själv) - inte check.

Gud vad tråkigt det här blev. Imorgon ska jag inte vara så här tråkig. Lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar